Friday, April 10, 2009

Capra

El mi-a furat de capră.

A fost o noapte rece, pe munte. Am nevoie de căldură, şi sacou mea nu a fost suficient. Meu de foc au plecat afară. Mi-ar congela! Şi am plecat în căutarea de lemn uscat - braving de furie de viscol. Capra mea am lăsat în urmă, legat de un stâlp din centrul meu de cort. A fost pentru mine o jumătate de capră că am făcut toate astea. Dacă nu am găsit lemn, mi-ar muri de capră, de asemenea - cu blană sau blană, nu!

(Nu, nu am bărbierit capra mea. Esti nebun? Sau ai niste capră-cunoscător, mereu la pândă pentru a interzis gol de capră? Perversule! Pleaca de langa mine! Te va încerca să-mi furi de capră, de asemenea! Du-te , Da-te, du-te!)

(Bine. Asta este o nebunie persoană plecat de aici. Nu putem continua.)

A fost greu de colectare a lemnului. Vantul a suflat cu furie, aproape orbitoare mine din când în când. Deci, aceasta a avut prea mult timp. Şi când am ajuns inapoi la cort, preţioase culese căldură burdening braţele mele, de capră meu a fost plecat.

La început am căutat. Am cautat si cautat! M-am uitat everwhere. Dar nu s-au piste - acestea ar fi fost şterse de zăpadă. Şi nu era nimic de a fi găsit - cu excepţia căpresc lesa. Aflat in zapada, pe jumătate îngropate - numai de noroc am găsit-o. Acesta a fost tăiat.

Există doar un om care ar face un astfel de lucru.

Asa ca am tras în furia mea, crezut calm şi raţional, şi a făcut un plan. Am pus-o notă pe usa. El a spus:
Az én nagy barátom, akkor én hozott kecske. Miért csináltad ezt? Miért take my goat tőlem? Tetszett az én kecske. Olyan volt, mint egy barát nekem! A prémes meleg volt és puha, amikor szükség van egy párnát az éjszakában. A fogai voltak, mint a vas a szemeteskuka amikor akart dobni egy doboz kólát. Minden módon segíti me! Szóval miért veszem a kecske? Követelem megelégedésére. Kérem válaszoljon azonnal.
Am aşteptat cinci zile. Timp de cinci zile - teribil! Dar el a făcut nici un răspuns. Asa ca am pus-o altă notă.
Ön túl lassú. Megállapítom, hogy nincs igazi vágya, hogy megoldja ezt a dolgot kölcsönös megelégedésére. Ezért kihívás, hogy a párbaj. Mi fog harcolni. Napkeltekor. A csatorna a tó partján. Nevető macskák. Nem lesz negyedévben sem kérdezte adni. Ez a halál - mint azt valaha is közötti urak.
Te-am asteptat la canal. Dar el nu a venit! El nu a venit.

Am avut de suferit destul. I s-a stricat uşa lui. Eu mi-a luat capra înapoi. Eu am plecat.

Pentru aceasta, spune-mi tu o penal?

Bah.

Sunt un erou.

Şi că ar trebui să fie asta.

No comments: